طرح اطعام علوی با اولویت ایتام اجرا شد 
طرح اطعام علوی با اولویت ایتام اجرا شد 

طرح اطعام علوی با اولویت ایتام اجرا شد 

مختار امیری گفت: اجرای طرح اطعام علوی یکی از برنامه های بزرگداشت عید غدیر بود که با اولویت ایتام اجرا شده و بر همین اساس ایتام در این عید فرخنده مهمان سفره با برکت مولا امیرالمؤمنین علی (ع) شدند.
شناسه خبر : 1080836 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۳۱

«مختار امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اجرای طرح اطعام علوی یکی از برنامه های بزرگداشت عید غدیر بود که با اولویت ایتام اجرا شده و بر همین اساس ایتام در این عید فرخنده مهمان سفره با برکت مولا امیرالمؤمنین علی (ع) شدند.


مدیر کانون فرهنگی علقمه روستای عباس آباد چهلمنی قلعه گنج افزود: در راستای این طرح ۱۱۰ پرس غذای نذری بین ایتام و ۱۹۰ پرس نیز بین سایر مردم روستا توزیع شد.


وی بیان کرد: برپایی کاروان شادی در قالب کاروان موتوری یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت غدیر بود که در این عید سعید اجرا شد.


امیری ابراز کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با عید غدیر ایستگاه صلواتی راه اندازی شده و بیش از ۲۰۰ بسته فرهنگی تبلیغی غدیر در بین مردم توزیع شد.

 
مدیر کانون فرهنگی علقمه روستای عباس آباد چهلمنی قلعه گنج ادامه داد: تهیه ۱۰۰ بروشور با محتوای خطبه غدیریه و توزیع در بین اهالی روستا از دیگر برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت غدیر بود.


وی اظهار کرد: همچنین در روز عید غدیر برای آشنایی کودکان با غدیر جوایز و کتاب قصه در بین آنها توزیع شد.


امیری اضافه کرد: آذین بندی مسجد و محله، برپایی جشن همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز نورافشانی آسمان روستا هم زمان با شب عید غدیر از سایر برنامه هایی بود که برای بزرگداشت غدیر برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی علقمه روستای عباس آباد چهلمنی قلعه گنج در خاتمه از هیئت امنای و اعضای کانون که در برپایی ویژه برنامه های بزرگداشت غدیر مشارکت و همکاری داشتند، تشکر کرد.

پایان پیام/ 586